Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Resecentrum

Kategori: Jonna

Sitter och väntar på min buss, den går om 8 minuter så det är najs. Ska hem och plugga lite uf och sen när pappa kommer så ska vi till stallet, rider som sagt inte i dag så sen ska jag hem och se på tv, blogga och sen sova skulle jag tro, har ut i morgon och sen körlektion vid 8 vilket innebär att vi måste åka från stallet senast halv 8 och då måste vi vara i stallet absolut senast kvart i 7, så måste åka halv hemifrån. Gå upp vid kvart i 6 typ.

Är halv nöjd med mitt schema, har några sjukt jobbiga dagar och visa as softa. Slänger in schemat här i kväll eller nått skulle jag tro:)

Nu måste jag dra för bussen kom och jag mår illa om jag inte tittar på vägen när jag åker buss.

Jag känner mig sjukt duktig för jag har gjort 2 långa inlägg i dag:P

Men ni får ha det så bra så hörs vi i kväll:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: