Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

God morgon

Kategori: Jonna

Sitter på körskolan och väntar på min körlektion som är mellan 10:35 och 12:00, har suttit och skrivit lite prov vilket går as bra, får godkänt varje gång:) hoppas att det hår lika bra på lektionen, vill verkligen bli klar med körkortet nu, för det tar så sjukt mycket tid av min plugg och vänner tid, sen så hade jag kunnat jobba mer. Men men snart är det mitt förhoppningsvis:)

Efter körlektionen ska man upp till skolan och plugga matte för hela slanten sen vid halv 3 har man matte prov, kommer typ dö för var as svårt förra gången men nu borde det gå:/ efter matte provet blir det fort hem och sen stallet. Rider inte i dag för hon gick hela förra veckan och sen går det bara skritta nu och det hinner dessutom bli väldigt mörkt innan jag kommer till stallet och då vill jag inte rida ut själv.

Veckans schema ser ut så här:

Måndag: körlektion, matteprov, stallet noblesse vilar.

Tisdag: ut, körlektion, skolan, tandläkaren, Mia har noblesse, uf-jobb

Onsdag: möte med chefen, gyma, skolan, Mia hopptränar

Torsdag: skolan med matteprov, dressyrträning

Fredag: skolan, ev. Stallet och skritta noblesse, bowling och mat med jordgubbskollegerna

Lördag: jobb

Söndag: jobb

Så nu börjar min lektion snart så måste sluta bloggar mer i kväll, ha det<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: