Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Dålig uppdatering igen

Kategori: Jonna

Hinner inte blogga, har för mycket med de nya kurserna och så nu, men det ska bli ändring på allt nu. Både skolan, bloggen, stallet och allt annat. Blir att planera allt nu, använda loggboken till hundra procent och följa min planering, inte skuta upp allt hela tiden. Kommer gå lättare nu då jag börjar bli mitt vanliga jag igen och jag har lagt gammalt skit bakom mig och blickar framåt, vilket faktiskt var ett av mina nyårslöften:) just nu sitter jag och pluggar matte, har matte snart, enda lektionen jag har i dag. Så sjukt ovärt, men var i skolan halv 10 för var hos tandläkaren för att fixa ny skena, sen ska jag få en annan tråd där nere på tänderna för den har som jag hade har lossnat 2 gånger sen december, nu ska jag fortsätta med matten, i kväll blir det dressyrträning, bloggar efter den så hörs i kväll:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: