Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

trött i kropen men kör på party ändå:)

Kategori: Jonna

Har precis ätit och sitter nu och väntar på att pappa ska komma så att jag kan få skjuts in till stan där jag ska möta Anna (rossakanin.blogg.se) sen ska vi till Albert där vi ska se på melodifestivalen och sen parta, kommer träffa en otroligt saknad olivia (oliviaanilsson.devote.se), får se om vi blir några mer eller inte:P Man kan ju alltid hoppas på det iaf:P Har iaf jobbat i dag men innan jobbet så var jag duktig och var i stallet, han göra matåt 2 hästar, mocka en box, fixa en ponny och rida en runda på cirka 40 minuter på totalt 1 timme och 20 minuter så var riktigt snabb i dag:) sen åkte jag hem och fixa mig för att sen åka till jobbet. Jobbade över i dag men det gjorde inte så mycket för då behövde jag inte vänta en timme på bussen efter jobbet, fast nu var mamma snäll och hämta mig så behövde inte åka buss alls:D Nu kom pappa så nu ska jag ta och fixa mig det sista sen så åker jag in till stan, bloggar ventuellt senare men det är sånt som märks:) I morgon blir det först jobb, sen till min tränare för att kolla mer på stallplatsen:) Det lutar åt att vi flyttar dit, då vi kommer slippa släppa vatten samt ta in och ut hästarna flera dagar i veckan:) Men det är lite sorligt också efter som alla underbara stallkompisar inte kommer flytta med:/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: