Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Tandläkaren

Kategori: Jonna

Sitter och väntar på att jag ska få gå in till min tandläkare, är nervös för vet inte vad som kommer hända där inne samt att jag förhoppningsvis kommer få besked vad de ska göra med mina tänder. Vet inte riktigt om jag vill veta eller inte:/ hoppas det blir det jag önskat:) sen är det dags att ge sig upp till skolan för matte och lite idrottspsykologi arbete med min grupp. I kväll blir det dressyrträning:) ska bli kul, vi kommer nog prata om att flytta upp dit eftersom de har lediga stallplatser där och det är bättre för oss att stå där när jag flyttar då mamma inte kommer klara av att ha hästen där vi har henne nu pga alla pass vi måste ta. Ett plus är att det finns ridhus, stor ridbana, min tränare är där samt vatten med duschspilta:) men nu ska jag snart in så måste avsluta det här, men vi hör senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: