Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Stan med anna

Kategori: Jonna

I går var det stan med anna, först en fika, sen gick vi runt och kolla på skor och så till balen, sen käka vi på chicken:) Sen vid 3 drog anna så jag fortsatte gå till klockan vart 4 då drog jag till mammas jobb och byte om till stall kläder, sen åkte vi till stallet för att fixa ponnyn och sen vidare till min tränare. Träningen gick jätte bra, red utan snodd, ska ta och kolla på filmen som mamma filma för att se om jag ska lägga upp den här eller inte, för hon ställde bara kameran på sargen så vi får se hur den blev:P Nu ska jag byta om för att sen dra till jobbet:) Ha det så bra så hörs vi i kväll:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: