Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

saknar min groda<3

Kategori: Jonna

Gick upp vid halv 7 för att åka till stallet för att släppa ut hästarna. Fixade stallet direkt så kom hem vid kvart över 8 typ. Sen städade jag mitt rum, har bara garderoben kvar, men den fixar jag i morgon eftersom jag är ledig då, ska även plugga lite då vilket jag även ska göra nu. Sen händer väl inget mer än det. Min vecka kommer se ut så här: Måndag: Utsläpp, stallet, städa, plugga Tisdag: Städa, plugga Onsdag: Skola, redovisning spanska, hoppträning, plugga Torsdag: Skola, dressyrträning Fredag: Skola, inlämning fek b, stallet? Lördag: Stallet, party? Söndag: Stallet Noblesse: Måndag: Vila pga underlaget Tisdag: Mia rider? Onsdag; Hoppträning Torsdag: dressyrträning Fredag: promenad/skritt Lördag: ut Söndag dressyr Saknarför öbrigt min lilla groda:'(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: