Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Såhääääääär nervösssss

Kategori: Jonna

Fy bubblan vad nervös jag är, nu finns det ingen återvändo längre, om tio minuter sitter jag där och blir märkt för resten av mitt liv, kommer det göra ont, kommer det bli snyggt. Självklart blir det snyggt, ont kommer det att göra men det är detta jag vill. Och det är något jag står för, amor Vincit omnia= kärleken övervinner allt<3

Det är det som snart kommer stå i min nacke:) nu är det snart dags, ska snart sätta foten inne på Lucky 7. Nu är det snart färdigt:) jag ska, jag vill, jag kan:D

Visar självklart bild efter, detta blir ett minne för livet och det bästa av allt är att jag vågar göra det förre min älskad bror:P

Nu är det endast 5 minuter kvar och jag ska därför gå in nu :) önska mig lycka till<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: