Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Roligaste kvällen på länge

Kategori: Jonna

Gårdags kvällen var sjukt kul:) Började med att jag och Elin tog bussen in till stan, möte upp Kristofer när vi stog och funderade på vilken våning Albert bodde på, haha. Sen så såg vi på melodifestivalen eller såg och såg, lyssnade på ett halvt öra:P Sen så satt vi och snacka och lyssnade på musik, blev för övrigt fast bunden med tejp i stolen, dock var detta väldigt fejl då tejpen som kristofer använde var kass. haha:P blev iallafall mycket skratt och så:) Sen vid typ 1 så började några av killarna skoj bråka och jag kan säga att det föll ner glas, lampor, mobiler, högtalare med. mera. Sen när de slutat så stog vi i köket och skulle dricka vatten så fick jag vatten kastat på mig av kristofer så då när han drack så trök jag upp botten på glaset så han fick allt vatten över sig och på golvet, haha. Dock var detta inte så smart för sen när jag skulle torka upp vattnet så fick jag massa vatten hällt i nacken av kristofer, men lite vatten är det ingen som dör av, haha. Vid 2 drog jag och elin hem, somnade direkt typ för var as trött:P Haha, fick även en del roliga sms av Olivia under kvällen, haha<3 Nu ska jag ta och se på tv och ta undan kläderna som ligger på mitt golv, sen vid typ 2 - 3 eller nått så åker jag till stallet och rider samt tar in hästarna. Ha det:)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: