Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

???

Kategori: Jonna

Känns som det mesta i mitt liv just nu är ett enda stort frågetecken, vad vill jag göra med mitt liv efter studenten? Jag vet vad jag vill men om jag inte kommer in vad ska jag göra då? Hur ska jag göra med hoppningen om vi flyttar och om min "medryttare" har tröttnat på hästar? Vad vill kärleken, vad kommer hända? Många frågor men inte ett enda svar:( jag har ingen anning om hur jag ska göra för att lösa gåtorna?

Hur ska man veta hur en annans persons känslor är för än när man själv inte är säker på om man själv är redo? Det är så svårt att få svar på sina frågor, varför kan inte livet vara lätt i bland?:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: