Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Alla hjärtans dag

Kategori: Jonna

Som vanligt så är jag ensam på alla hjärtans dag, men har faktiskt kommit fram till att det i bland kan var riktigt skönt att vara singel speciellt efter vad som hände under lördagskvällen, men mer om det ska jag inte gå in på här. Sitter i alla fall i skolan och Chillar med musik och choklad, har basgrupp om 50 minuter sen uf, sen slutar jag då blir det upp en snabbis på stan för att fixa alla hjärtans dags presenter till min älskade familj<3 sen hem och käka och plugga lite så det är klart till innan kvällen så jag bara kan ta det lugnt. Var för övrigt hemma från skolan då jag hade as ont i huvudet och övriga kroppen också. Har ont i fötterna och ryggen fortfarande. Nu ska jag ta och plugga lite men vi hörs i kväll<3 ha en bra alla <3 dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: