Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Underbara eftermiddag/kväll <3

Kategori:

Å, vad underbar min lördag har varit. Började med shopping där jag nästan blev klar med alla julklappar bara 2 kvar:) fick även med mig lite små saker till mig själv :)

Sen åkte jag hem och såg på horse show en stund. Åkte tillbaka till stan vid halv 5 för att ta en chai latte med älsklingen. Sen gick vi runt en stund för att hitta någonstans att äta. Blev jensens, Gud vad gott det var. Blev bjuden på varmrätten samt drickan till det, betalade och bjöd på efterrätten. Sen gick vi till ICA och handlade lite gott till kvällens mys hemma hos älsklingen <3

Kvällen avslutades med film mys, nu ska jag sova efter denna underbara dag <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    <3<3<3

    2012-12-03 | 08:04:42

Kommentera inlägget här: