Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

trött men måste verkligen sätta fart

Kategori: Jonna

Har sovit typ 4 timmar i natt, somnade inte förrän halv 3 typ och sov en timme sen var jag vaken en timme, sen sov jag en timme och så har det hållit på i princip hela natten. Suck pallar inte med mer. Finns ingen tid att klaga på det, nu måste sätta fart med pluggandet, kändes dock jävligt bra i går när jag pluggade. Gjorde gamla tentan, blev dock inte klar men räknade ihop poängen och då hade jag G med god marginal :) 
 
Måste åka in till stan sen också för att fixa lite saker. Nu ska jag ta och äta frukost sen blir det som sagt plugg för hela slanten. Ha det bra så hörs vi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: