Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tenta i morgon, förkylning, inflammation

Kategori: Jonna

Är fortfarande inta riktigt bra, värst är det på morgonen då jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Hostar så att jag tror att jag ska kvävas, riktigt läskigt är det. Ska ta super duper hostmedicinen i morgon som gör att jag inte hostar, dock ska man helst inte ta den på dagen men i morgon har jag inget val.
 
Inte kul att sitta och störa andra med mitt hostande. Inte nog med att jag hostar så har näsan börjat rinna och halsen gör ont. Sen har jag fått en ordentlig infektion vid örat. Det är lite svårt att förklara men har ett hål på toppen av örat som jag haft sen jag föddes, den brukar bli lite infekterad men nu är den extremt inflamerad. Gör as ont och örat är helt svullet, kul? Nej. 
 
JAJA nu ska jag inte klaga, finns personer som har det värre som måste jobba till 4 eller 5 i natt och sen skriva tenta klockan 8 i morgon. Lider verkligen med denna peson. Måste sätta mig och plugga en timme nu innan jag kan ta fredag. Ha det bra så hörs vi när vi hörs <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: