Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tårarna slutar inte rinna

Kategori: Jonna

Så fort jag ser en bild på dig, hör ditt namn eller helt enkelt börjar tänka på dig så börjar tårarna rinna. Hur ska jag då klara av att säga hej då. Trodde inte att det skulle bli så här jobbigt, jag har varit med om detta en gång tidigare men det var inte alls lika jobbigt. Nu sitter jag och gråter den största delen av tiden som jag tänker på dig, vilket jag gör väldigt ofta. Eftersom jag redan saknar dig så otroligt mycket. 
 
Att säga hej då, kan vara det jobbigaste som finns. Det är alltid en bit av sitt hjärta som försvinner.
 
 
Underbara älskade ponny, jag kommer sakna dig så otroligt mycket <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: