Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Stark

Kategori:

Det är i vissa lägen svårt att bara stark och orkar. Jag känner denna känsla nu, jag vill visa mig stark att detta klarar jag, ingen ska trampa mig på fötterna som han gjorde, men det går inte vara stark för evigt ibland tar det stopp. En dag så går det inte vara stark längre, just nu är en sådan tid. Jag är verkligen inte stark, även om jag inte visar det utåt sett så är jag så otroligt svag inom mig. Vem kan vara stark jämt? Inte jag iaf, det är så svårt att orkar bara stark. Tillslut så tar orken slut och man klarar inte av att vara stark.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: