Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Söndags mys

Kategori: Jonna

Sitter och tittar på hästhoppning på svt play, tuggar lite på nya favorit chokladen och har tänt lite doft ljus. Mysigt   att bara sitta inne och mysa en söndag som denna när det är -14 grader utomhus. Hade dock varit ännu bättre om man hade sluppit hosta och näst intill inte kunna andas var och varannan minut. Jaja, hoppas på att jag slipper var sjuk på lördag iaf, för hade varit jobbigt att skriva en tenta med denna hosta, sen hade det ju varit ganska så elakt mot resten som skriver tentan. Blir att proppa i mig massa hostmedicin och dricka mycket vatten. 
 
Nu ska jag fortsätta titta på hoppningen sen så ska jag plugga vidare. Ha det så bra så hörs vi senare.
 
 

Kommentarer

  • Wilma & Emma säger:

    Hej! Fin blogg! Skulle vara jättekul om du kikade in på våran och lämnade en kommentar om vad du tycker om den, Kram! :)

    2012-12-09 | 17:47:25
    Bloggadress: http://Ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här: