Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

snöstorm

Kategori: Jonna

Är totalt kaos utom hus, snön yr som bara den utanför fönstrer. Föreläsningen blev intälld i dag p.g.a. att min lärare satt fast på stockholms station. Enda positiva med det var att jag han med att köpa den sista julklappen samt ett par nya stövlar. Där var vist shoppingen för denna månad så gott som slut. Måste bara hitta något till jul samt nyår att ha på mig, men det blir ett senare problem det :) Nu ska jag ta och läsa lite på det som vi skulle haft på föreläsningen i dag, sen ska jag slå in alla julklapparna så att jag är klar med det också :) Ha det så bra där ute i snön så hörs vi när vi hörs <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: