Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

sent inlägg

Kategori: Jonna

Var inte i skolan i dag heller, hörde att klockan ringde vid 8 men orkade inte ta mig ur sängen så somnade om och sov till 10. Riktigt skönt att äntligen kunna sova. Fixade i ordning mig och åt frukost. Sen till 11 så kom pappa och hämtade mig och lämnade hostmedicinen. Sen åkte vi till stan där jag skrev på kontraktet för mitt nya boende. Sen åkte vi och kollade utsidan av boendet eftersom jag inte får nycklarna förrän på måndag.

Sen åkte vi och åt lunch, efter det så skjutsade pappa hem mig. Sen dess har jag packat ner mina grejer och sett på film.

I morgon så ska jag ta mig till skolan för att plugga med jenny sen har vi föreläsning hela eftermiddagen. Efter det ska jag träffa min älskling<3

Nu ska jag sova så ni får ha det så bra <3

Kommentarer

  • <3 säger:

    Så fin bild på dig, snygging

    2012-12-12 | 09:27:31

Kommentera inlägget här: