Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Oj, glömt bort att jag har blogg

Kategori: Jonna

Riktigt som rubriken lyder har det väl ändå inte varit. Jag har helt enkelt inte haft något att blogga om, känner att jag vill komma igång med bloggen lite ordentligt men mina idéer är lika med noll. Får försöka klura ut lite intressanta inlägg att skriva om. Har dock två som jag tänkt på men måste klurar lite mer på dem. Nu ska jag ta och diska sen göra lite te för att sen slå mig ner i fotöljen med en bra bok och lite levande ljus. I morgon ska jag plugga, träffa älsklingen, packa och gå till öbo för att fixa lite så saker. Ha det bra så hörs vi i morgon då jag ska försöka göra lite fler inlägg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: