Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

mår ännu sämre nu :(

Kategori: Jonna

Pallar inte med detta, mår skit rent ut sagt. Är ju i princip det enda jag skriver på bloggen nu men mår inte alls bra som sagt. Men men nu ska jag inte klaga något mer på hur jag mår.
 
Har pluggat endel nu ska ta en liten paus för att snart se på solsidan på tv4play, sen blir det att återigen sätta ner näsan i böckerna. I morgon ska jag plugga i princip hela dagen måste även gå till banken för att byta bank, ska även ta och ringa vårdcentralen för att försöka få en tid där i veckan sen vid 3 har jag föreläsning också. Är "ledig" torsdag och fredag så förhoppningsvis så kan jag få en tid hos vårdcentralen då. 
 
Veckan i övrigt ser ut som så att det är plugg på för hela slanten som gäller, det är bara att bita i det sura äpplet och ge järnet. Ska även försöka umgås med min älskade pojkvän lite också :) <3
 
Så denna veckas fokus ligger på att bli frisk (ska proppa i mig c-vitamin, nyttig mat, sova så mycket som möjligt, hur nu det ska gå med tanken på allt plugg) samt plugg dygnet runt.
 
Nu ska jag se på solsidan sen plugga så vi hörs <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: