Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

intar sängläge i dag

Kategori: Jonna

Mår inte alls bra i dag, Hostar, fryser och har ont i hela kroppen. Har svårt att andas när jag hostar som värst. Därför intar jag i dag sängläge samt att jag måste plugga till tentan nästa vecka, Ska försöka få tag på en vårdcentral nästa vecka också, har inte hunnit med det denna vecka för att det helt enkelt har gått för runt. Helgen har i övrigt varit bra, som sagt har jag ju varit sjuk, men i fredags var det party. Var först på förfest hos bea och lotta. Sen så drog vi till kåren, var ganska så tråkigt där men vi drog ändå vid halv 1 och dem stänger 1. Vaknade upp hos hjärtat i går morse. Gick hem vid halv 12, åt lunch sen vid 5 så gick jag tillbaka till älsklingen och lagade mat. Åt falsk fläskfilé, dock så vlir pappas bättre men jag lagade det för första gången så blev bra ändå :)
 
Nu ska jag ta och plugga till 2 då jag ska se på hoppning från världscupen. Bloggar senare under dagen, ha det bra så länge så hörs vi.
 
 
Bild på mig just nu. Osminkad, sjuk och sliten.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: