Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

ingen lust med att blogga i går

Kategori: Jonna

Igår så hade jag verkligen ingen ork till att blogga, var trött efter veckan samt att gå utan vantar i kyla inte är någon bra kombo. Har jätte ont i handlederna och lederna ut till fingrarna. Ska iväg till stan nu för att köpa ett par nya då jag inte hittar mina (ovanligt?? nae inte direkt). Får se vad som händer senare under dagen, hade ju gärna varit i globen denna helg och varit på horse show men vad ska jag där och göra kan ju iaf inte shoppa något direkt eftersom jag inte rider typ någonting nu och ponnyn ska säljas så onödigt att köpa massa saker nu iaf. Men hade ändå varit roligt att vara där eftersom jag faktiskt inte varit där någongång. Har varit på norrköpings och göteborgs horse show samt i falserbo. Ja ja nu ska jag inte prata mer om det utan nu blir det att gå till bussen för att åka in till stan för lite shopping :) Ha det bra så hörs vi senare under dagen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: