Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

God Morgon

Kategori: Jonna

I dag är det dags, ida ska jag flytta till ett helt eget boende. Är riktigt stort, man kan i princip säga att det är i dag jag flyttar hemifrån. För först bodde jag ju tre veckor i en tom lägenhet så det kallar jag inte riktigt att flytta hemifrån. Sen flyttade jag hit där jag bor nu och där är jag ju inneboende, vilket gör att man kan säga att jag flyttade ut från min familj in till en annan. Men nog om det nu, ska jag göra i ordning mig sen ska jag kolla så att jag inte glömt packa ner något. För som sagt kommer jenny vid 12 så nu måste jag sätta fart ha det bra så hörs vi .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: