Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Dagar fullt med shopping

Kategori: Jonna

I Fredags så var jag i Örebro hela dagen, köpte soffa, säng, mattor, soffbord och massa andra saker. Så nu har jag ett trångt men fint hem :) 
 
I dag var jag på stan med elin, shoppade 3 tröjor och en film. Blev mat på chicken, länge sedan jag åt där nu eftersom det inte finns i Örebro, tror det var i juli någon gång faktiskt jag åt det sist :P
 
Nu sitter jag och ser på Johan Falk och äter godis. Bloggar mer i morgon, blir bilder på det jag köpte i dag, mina julklappar och det jag shoppade i Onsdags. Blir tyvärr inga bilder på lägenheten men det kommer när jag är tillbaka i örebro vilket är om cirka en och en halv vecka. Ha det bra så hörs vi :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: