Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

trött

Kategori: Jonna

är väldigt trötti kroppen efter dagens jobb. För övrigt så har jag med 99% säkerhet fått tag på en övernattningslägenhet i örebro:) ska ringa om det i morgon, om det blir den lägenheten så kommer jag åka till örebro redan på tisdag, eftersom jag annars var tvungen att ta 5 i 5 tåget från norrköping på onsdag morgon. sen kommer jag troligtvis vara kvar i örebro iaf till lördag beror på om jag får ledigt eller ej, om jag inte får ledigt åker jag tillbaka söndag eftermiddag annars är jag kvar. men ni får ha det så bra så hörs vi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: