Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sorry för dålig uppdatering:/

Kategori:

Sitter i den ny städade lägenheten, och bloggar från mobilen. Har inte fått igång internet på datorn så får göra ett inlägg från mobilen, vilket i nuläget är både dator och tv. Men fick samtal från ett transport bolag att min dator har kommit så den är i Norrköping nu:) förhoppningsvis så kommer jag kunna få igång internet på den så då blir det mer bloggning, eller det beror lite på hur mycket det blir att göra i skolan och med nollningen.

Nollningen är för övrigt riktigt kul, i onsdags så var det först introduktion på skolan, sen träffa faddergruppen för att göra någon gissnings lek, sen hem och äta, byta om och fixa sig. Efter det gå cirka 3,2km till stan för att gå på förfest hos en av faddrarna. Efter förfesten drog vi till strömpis och festade ända till de stängde vid 2 :) sen gick jag hem med några i från min Nollegrupp som bor ungefär där jag bor.

I går var det först tipspromenad på eftermiddagen efter det blev det hm en snabbis med en ut Nollegruppen för att hitta något att ha på sig till kvällens Pride fest sen förfest med grupp 1 ( jag tillhör grupp 5) sen till kårhuset för Pride fest.

Dessa två dagar har varit underbara i kväll är det Färgfest på kårhuset. I morgon åker jag hem och jobbar 19:15-00:00 sen på söndag åker jag till Örebro på eftermiddagen :) ha det bra så hörs vi när vi hörs:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: