Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

måste lära mig säga nej

Kategori: Jonna

Har kommit fram till att jag har extremt svårt att säga nej,på sms går det bra men face to face liksom så går det inte.  Kan jag inte så är det en annan femma för då måste jag ju säga nej, men kan jag men egentligen inte vill så säger jag ja ändå. Som idag såfårjag hoppa in och jobba ett stängningspass från halv 4 till cirka kvart i 1, vad tänker jag med jag börjar liksom kvart i 12 i morgon ( skulle börjat 11 men de var snälla och flytta på det) Denna sommar såhar jag varit total ledig tre dagar från både jobb och häst, de jag har hunnit medäratt vara i ullared en gång, stockholm en gång, sen lite shopping rundor med elin. Har liksom inte hunnit med något mer pga. jobb.Och det får jag skylla mig själv på, som tur är har jag ju än så länge inte kommit in pånågot universitet för hade jag gjort det linköping så hade jag inte haft något ledigt innan jag börjar eftersom den börjar den 20:e. Förutom de 9 dagarna i juli och de 7 i augusti. Som dessutom ligger väldigt utspritt på max två dagar. Men men som sagt klarar inte av att säga nej. Men jag måste verkligen försöka för kommer gå in i vägen så det smäller om det om jag inte börjar säga nej. Ha det bra så hörs vi <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: