Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

känner att tårarna snart börjar rinna

Kategori: Jonna

För några dagar sedan så fick jag reda på att min vän som jag känt längst av alla kommer flytta om snart ett vecka. Även fast vi haft våra motgångar, gånger då vi började växa ifrån varandra. Så kom vi tillbaka till varandra, nu sitter jag här med tårarna i ögonen. Jag kan inte förstå att det är sant, att hon om lite mer än en vecka är  269 km i från mig, en vän som i dag bara är 1,5 km. Kan knappt förstå att jag för ett år sedan satt hör och kände mig så extremt sviken av just denna person.  Ärligt talat så vet jag inte hur jag ska bli av med denna smärta, smärtan av att ens längst kända vän snart inte finns nära mig som hon gjorde förut. Jag kommer sakna dig så himla mycket <3

Kommentarer

  • elin säger:

    Tja, gumman. Kommer sakna dej med massor. <3 Måste bara fråga varför du kände dej sviken för? Nåt vi måste prata om? Men håller med att det varit lite upp och ner. Vi har växt ifrån varandra jag vet, men nu känns det ändå som vi har roligt ihop när vi ses och kommer hålla kontakten trots att båda ska åka iväg. Best friends forever. Ps. Du snacka om mej va?

    2012-08-17 | 21:19:32
  • Anonym säger:

    Tja, gumman. Kommer sakna dej med massor. <3 Måste bara fråga varför du kände dej sviken för? Nåt vi måste prata om? Men håller med att det varit lite upp och ner. Vi har växt ifrån varandra jag vet, men nu känns det ändå som vi har roligt ihop när vi ses och kommer hålla kontakten trots att båda ska åka iväg. Best friends forever. Ps. Du snacka om mej va?

    2012-08-17 | 21:19:54

Kommentera inlägget här: