Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

en dag kvar sen är jag ledig en dag

Kategori: Jonna

Som rubriken lyder så jobbar jag bara i morgon sen är jag ledig en dag i af :) jobbar riktigt kort pass i morgon 11-14 :P Onödigt men men jag får betalt iaf :) Efter jobbet ska jag till stallet för att sen åka med ponny busen till veterinären för vaccination, sen på kvällen runt9-10 beger jag mig in mot staden för mys med Olivia. Torsdag blir en riktig slapp dag, med stallet och sen rix fm festival med Anna på kvällen, mys.
 
Fredag börjar jag halv 5 och jobbar till kvart över 9, får se om jag går på marknaden innan jag börjar jobba, beror på om elin orkar upp ;) Lördag är det jobb som gäller igen kort pass även då 11:30-15:30 sen på kvällen blir det utgång med Elin :) Efter det börjar min 6 dagars ledighet :) Nu ska jag fixa lite saker här hemma sen skajag slappa framför TV:n och datorn resten av kvällen <3 Ha det såhörs vi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: