Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Väntar på bussen

Kategori: Jonna

Hade inte tid att blogga när jag kom hem i går för kom hem vid halv 9, pga. att hoppträningen drog över på tiden eftersom gruppen innan drog över, för mig gick det ganska bra. Hon var väldigt stark och pigg vilket gjorde att jag bara bromsa och tog bort galoppen i stället för att rida galoppen, blev några stopp men är nöjd ändå:)

I kväll blir det dressyrträning sen fort hem äta, fixa sig, dra till bussen för att gå på party:) länge sen nu, var typ i början av februari sist så är taggad:)

Nu kommer bussen men vi hörs senare under dagen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: