Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Taggad till 1000

Kategori: Jonna

Sitter och tittar på tv med mamma och pappa. Var i stallet förut och red min ponny:) hon var fin men lite seg, tror hon var lite trött och sen var det väldigt värm på banan också så är nöjd ändå och det känns bra inför i morgon. Jag har även putsat sadel och träns samt bytt schabrak så i morgon blir det att borsta noga, tvätta ben och knoppa ponnyn:) vi är taggade så nu kör vi , målet är 60% så får hoppas att nerverna är på plats både på mig och noblesse. Nu ska jag fortsätta se på tv så hörs vi i morgon:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: