Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sorry

Kategori: Jonna

Förlåt för dålig update de senaste dagarna, har helt enkelt inte haft tid eller orkat blogga. Men nu är jag tillbaka:) I dag så har jag jobbat mellan 11.05- 16.05, gick bra men var sjukt mycket att göra. I morgon blir det jobb igen vilket är lite trist då jag gärna hade följt med till mantorp och mia och nobbans debut i fälttävlan:/ Ja ja får hålla alla tummar att det går bra samt att mamma hör av sig så jag vet hur det går:)

Nu ska jag ta och titta på tv i min ensamhet:/ Ha det så bra så höra vi i morgon<3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: