Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Söndag 1 april 2012

Kategori: Jonna

Sitter åter igen i min säng och bloggar, ska snart ta och börja plugga till de två proven som jag har i morgon:/

Dagen började med att jag vaknade vid 9, åkte till stallet och mockade ut 13 stora kärror ut boxen så nu ärdet typ barasopa där och på andra ställen, vid kvart i 12 åkte vi med princessan till nyastallet, hann bara dit sen var det upp i sadeln och rida ut med de andra i stallet:) Gick bra men noblesse var väldigt pigg och tyckte inte att vi skulle stå still och vänta in de som kom bakom oss:P

Fixade sedan i skåpet och hyllorna, är dock inte riktigt färdiga för vi har massor kvar hemma som ska till stallet och sen så har vi massa hemma som ska in i ett skåp här hemma.  när vi var klara i stallet åkte vi hem och åt,

Nu måste jag plugga men slänger in ett inlägg senare över hur min och ponnyns vecka kommer se ut:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: