Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

skolan, plugg, städa, fota

Kategori: Jonna

Först var jag i skolan till 10 i 12 typ tog, 12.25 bussen hem så var hemma vid 1, åt lite och sen har jag pluggat matte i 2 timmar. Nu ska jag först städa mitt rum lite snabbt sen ska jag dra mig ut och dokumentera en platsn mha kameran. Tror jag ska fota vatten eftersom man kan göra så coola bilder med det. Sen ska jag hem igen för att plugga 2 timmars matte till, sen kan jag förhoppningsvis allt till provet i morgon.

Resten av veckan ser för övrigt ut undefär såhär:

Onsdag: Skola m. matteprov del 1, sen tror jag att mamma och jag ska åka till lager 157 och shoppa eftersom vi fått lön då:)
Torsdag: Skola m. patteprov del 2, sen dressyrträning
Fredag: Skola
Lördag: Skogslotten och stallet sen fira bästa anna på kvällen<3
Söndag: Skogslotten och stallet

Ganska lugn vecka alltså. Nu måste jag sätta fart så hörs vi i kväll:)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: