Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sjukt trött

Kategori: Jonna

Var en seg dag på jobbet i dag, var blandat , mellan massa och inget. Det var skönt för var sjukt trött, sen tog jag bussen tll stan för att sen ta bussen till västra husby där pappa hämta mig så åkte vi till mina kusiner och åt och hade trevligt, sen vid strax efter 9 åkte vi hem. Så nu sitter jag hemma och ser på tv, ska snart gå och sova för är sjukt trött:P

I morgon blir det jobb, stallet och sen vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen kasnke följer med mamma och pappa till några kompisar men har ingen anning vad som händer, det är sånt som märks:)

Nu ska jag packa till måndag och tilli morgon sen ska jag nog sova

Ha det så bra så hörs vi<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: