Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

På bussen

Kategori: Jonna

Sitter på bussen på väg hem från studentkryssningen, har varit en riktigt kul kryssning i dagarna 2. Började med lunch på paus mer tjejerna sen bussresa upp till sthlm, vänta där i typ 45 min sen på båten och sen äta en inte så god buffé tyvärr:/ sen till tax free för fixa dricka till kvällen:) sen började partyt, tyvärr blev Anna och Elin dåliga så se kunde inte hänga med till dansgolvet men jag och Olivia hade kul ändå:)

Dag två somnade typ 5 och vaknade typ 8 så sov inte länge alls men mådde as illa när jag vaknade för det var sjukt mycket vågor, sen åt vi frukost vid typ halv 9 drog sen tillbaka till hytten för att sova ett par timmar, mådde as illa även här för mitt sjösjuka hade inte gått över, vid typ 2 mådde jag bättre så drog till tax free för att köpa godis till familjen:) snäll som jag är:)

Sen gick vi och kollade på när folk sjöng och dansade. Sen vid halv 6 så var vi tvungna att gå till hytten och ta våra väskor. Så nu sitter jag på bussen med Anna och Elin men dem sover och jag hamnade bredvid någon random som ligger och sover på min arm så får putta bort honom hela tiden. Sjukt jobbigt för kommer ha as ont i både arm och rygg i morgon, för att jag måste sitta jätte konstigt:/

Nu ska jag försöka sova lite så hörs vi i morgon<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: