Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

På bussen på väg mot mammas jobb

Kategori: Jonna

Sitter på bussen mot massas jobb. Sen blir det träning med bästa ponnyn som jag inte träffat sen i fredags, saknar min älskade ponny<3 känns sjukt länge sen jag var i stallet nu, men jobbade hela helgen och i söndag så tävlade Mia, i måndags tog mamma henne för att jag skulle till tandläkaren 20 i 6, tisdag och onsdag hade Mia henne eftersom hon hopptränade i går och hon har noblesse på tisdagar. Ska bli skönt att sitta upp på ponnyn igen för har inte ridit ordentligt sedan förra onsdagen så nu känns det som att det är dags:)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: