Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Ny sadel :D

Kategori: Jonna

Idag så har jag väl inte gjort så mycket , har mest tittat på tv och njutit av lovet :) ¨Men vid 3 åkte jag och mamma till stallet och tog hand om stjärnan <3 Hjälpte även dem som har stallet att ta in en av deras storhästar, hade faktiskt svårt att ta på grimman för att hon var så stor och tog upp huvudet:P

Men sen till dagens bästa i dag var vi och hämtade min nya sadel:D Behövde inte åka/ eller rättare sagt gå så långt för vi har nämligen köpt min tränares sadel då den inte passar någon av hennes hästar. Fick även en present av hon som egentligen äger sadeln för det är nämligen min tränares mammas sadel fast min tränare använde den:) Presenten var ett as fint schabrak och en jätte söt rosa borste:) Visar bild på sadeln och schabraket i morgon för nu ska jag se på tv:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: