Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Måndag 16/4- 12

Kategori: Jonna

Idag har jag varit ledig då lärarna på skolan är iväg någonstansJ Så har putsat den gamla sadeln, så i morgon hoppas jag på bättre väder så att jag kan fota den och sen lägga ut på annons. Ska även fota mitt tävlingsskåp igen för den förra bilden jag tog gick inte att lägga in på datorn :s

Vid 2 åkte jag med min bror till stallet, fixade först allt sen red jag ut en runda i skogen. Hon var super glad över att komma ut i skogen så hon var nästan lite väl pigg :P Så jag var nära på att ramla av, för att hon hoppade as stort över in vattenpöl. Haha bus ponnyn<3

Veckan som kommer är förhoppningsvis relativt lugn både i privatlivet och skolan. Förhoppningsvis ser den ut såhär:

Måndag: Ledig, stallet= rida ut

Tisdag: Ledig, plugga, stallet= vila?

Onsdag: Skola, Stallet = Hoppträning

Torsdag: Skolan, Mia dressyrtränar Noblesse

Fredag: Skola, Stallet= promenad/skritta ut

Lördag: Jobb, stallet= ?

Söndag: Jobb, Mia debuterar fälttävlan med Noblesse

Nu ska jag se på tv sen ta en duschJ Ha det bra så hörs vi senare<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: