Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Ledig

Kategori: Jonna

Sitter i mitt rum och bloggar lite, ska snart gå ut i solen med en bok och lägga mig och sola lite. Sen så blir det stallet för att rida bästa ponnyn, tänkte träna lite på det vi gjorde i torsdags. Sen i kväll blir det grillning och party med några någonstans. Har inte riktigt kolla än, haha. Men blir grillning och utgång iaf:D

I helgen så var jag först på skogslotten hela dagen i lördags, gick jätte bra att lära sig tidtagningen:) Men man var helt slut efteråt:P Men drog mig in mot stan med elin, väl där mötes vi av en anna som hade skadat sig på en konservburk så hon hade bandage på hela handen. Hoppas på att hon inte har jätte ont nu iaf<3

Sen åt vi, anna fix sitt paket, spelae spel. Sen vid typ 10 så kom olivia och vi satt och pratade till 12 typ. Då fick jag och elin skjuts hem av elins mamma. Somnade direkt när jag kom hem.

Söndag: Vaknade halv 7 och var totalt död:P Men lyckades ta mig upp ur sängen och iväg till skogslotten. Väl på skogslotten lärde jag upp en till tjej på det jag lärde mig igår, eftersom man lär sig väldigt bra av att lära ut:) Sen varierade vi mellan att titta på och sitta vid datorn. Efter tävlingarnas slut så hjälpte jag till att ta bort hinder stöden, gick sådär då jag gjort något med min handled så har ont när jag lyfter något:/ När vi var färdiga så hade mamma möte om majpokalen som är om två veckor. Sen åkte vi till stallet och red.

Nu ska jag ut i solen, bloggar förhoppningsvis mer under dagen:)

Gud vad jag längtar till jag får sätta på mig denna :)<3




image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: