Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

kom nyss hem

Kategori: Jonna

Kom nyss hem från skolan efter att ha skrivit yttligare ett prov som även det gick bra:) Nöjd med dagens insatser faktiskt, lämnade in två inlämmningar, gjorde 2 prov, skriv nästan klart ett till arbete ( blir klar i kväll), kommer göra två hörövningar och sen massa glosor i kväll så nu tar jag paus och byter om för att åka till stallet och rida min princessa:)

Kommer ha en ganska lugn vecka med lite lektioner:) så här ser veckan ut

Måndag: Lektion 8.10-9.00, 14.00-15.00
Tisdag: Lektion 8.10-9.05, 10.10-10.30
Onsdag: Lektion 8.10-9.05, 9.30-9.45, 15.30-16.25
Torsdag: Lektion 11.00-12.10
Fredag: Ledig


Ja, så kan säga att min vecka blir ganska lugn sen så är det ju lov och det är uppbokat med massa skoj

Torsdag kväll. Dressyrträning sen party hos kristofer
Fredag: Middag hos farbror
Lördag: jobb, Middag hos kusinerna på mammas sida
Söndag: jobb, ?
Måndag: Studentkryssning
Tisdag: Studentkryssning
Onsdag: ?
Torsdag: körlektion, dressyrträning
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag:?

början av lovet är väldigt uppbokat iallafall men det är najs:) kommer typ inte vara något plugg alls för är klar med de mesta så kommer bara plugga lite matte måndag tisdag efter lovet för är ledig då också:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: