Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

God morgon

Kategori: Jonna

I går när jag kom hem från hoppträningen så orkade jag inte blogga. Men iaf så gick hoppträningen as bra, dock så ramlade en tjej av på första hindret vi skulle hoppa och drog med sig sin ponnys träns och då fick hästen panik och sprang runt i ridhuset en ganska långstund. Detta gjorde att jag blev rätt så osäker vilket jag ofta blir när jag ser såna saker så hade lite stark hand i början men sen på banan så gick det bättre, tron banan låg på 1m-1.10 så är jätte nöjd.

Nu ska jag gå och äta frukost sen blir det skola och efter skolan blir det stan och shoppa kläder:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: