Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Bästa mamma, pappa och ponny

Kategori: Jonna

Jag har världens bästa mamma och pappa:D mamma var nämligen på sharpman i dag och när jag kom hem från stan så hade hon köpte påsk present där i från:D så nu är jag en mycket lycklig ägare till ett dyon träns:D har trånat efter det länge och nu är det äntligen mitt:D

Förutom det så fick jag rida i min tränares sadel och den var helt underbar satt sjukt bra i den och noblesse trivdes sjukt bra i den:D så får se om mamma också trivs i den:)

Nu måste jag hoppa in i duschen för att sen bege mig mot staden:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: