Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

vingåker

Kategori:

Sitter i vingåker nu, johannes tittar på fotboll. jevla nörd. två matcher ikv. aya!
jobbet gick bra, mamma fick hoppa in & jobba med mig, bäst är hon.
sen stressa till tåget, fick sällskap av bästa jonna & kristofer på tåget.
i katrineholm mötte bästavän mig & johannes, han hade med sig donkenmat till mig! (a)
stod och snackade me jonna kristofer cassy & johannes till min och johannes buss gick.
sen köpte vi glutenfrittbröd, höhö. ^^
nu så ska ja nörda face, får se om det blir några fler inlägg med tanke på att J ska se fotboll hela kvällen typ.
btw, fixk gratis ostbågar idag på stan (a)
pusss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: