Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

toooorsdag

Kategori:

Tjabba tjena hallååå!
nyss hemkommen från skolan. pluggat massa bra idag! (a) de går bra nu!

olivia är trötttt! stod ute & snackade med sofia allt för länge igår, o sen låg jag och pratade i telefon allt för länge. men men, jag försov mig inte idag iaf som vissa andra gjorde! ;)

ska snart ner till rese & möta anna, :)

men först blire att äta, fan maten var ju slut i skolan idag. fick potatis & sås, köttet & salladen var slut (y) bra planerat! jag som hade sett fram hela veckan mot fläskkarré..
så bara för de ska ja göra vääärldens godaste mat. dock vet ja inte vad. 


ae, pusspuss !
/oliviaaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: