Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

söndag

Kategori:

Tjabba tjena hallååå!
haha, inte skrivit sen i tisdags, men har väl helt enkelt haft fullt upp. har faktiskt nya avsnitt av greys på datan!(a) i onsdags var jag & mamma på möte, sjukt intressant möte så nu äre ba att hoppas på de bästa liksom.
sen i torsdags skola, gymet & sen såg ja greys heeeela kvällen (a) fredags var ja i skolan o sedan drog ja mig till nynäshamn, skulle träffat erika men blev tydligen inte så. aya, så blev att ta det lugnt, helt själv. eller själv o själv, snackade me johannes o sådär. har märkt att utan data & tv kan de bli otroligt långtråkigt. fast, hade ja vetat att ja skulle va själv i fredags så hade ja ju tagit med mig datan! ;p
sen igår skjutsade dady in mig till stan, så hämtade vi amanda & drog oss mot tjejmilen! woho typ. var inte ett dugg taggad, hade inte sovit någonting o var på allmänt dåligt humör. menmen, sen när jag väntade i typ en timma själv för att amanda sprang mkt tidigare än mig så mötte jag min kusin, lite kul. så vi var i samma grupp men sen sprang hon ifrån mig, o sen dess har ja inte sett henne haha. men jag gick i allafall heeeela vägen. (a) lat ja vet! men nästa år, då jävlar ska ja springa hela! efter loppet drog jag och amanda o käkade, kycklingfilétallrik, så jääävla gott! beanässåsen var nog den godaste jag någonsin ätit. haha!
sen drog vi till centrelen och åkte åt varsitt håll, pappa hämtade mig i vh och jag åkte hem, duschade osv. sov lite, ringde johannes, sov lite till, ringde johannes & sen soooov. 
idag skulle ja flygit skärmflyg. men de blev inställt pga för mkt vind, hallå de va typ vindstilla idag? höh. sen skullat ja till katrineholm idag, skulle sovit hos en sk vän men blev tydligen inte såå.  sen skulle ja till katrineholm iallafall för att träffa johannes ett tag, men sen blev de inte så heller. så då åkte ja till norrköping ! -.-
så snart ska ja iväg på bio med mami. det slutar väl att de inte heller blir av, som allt annat den här helgen -.- nae men ja har redan betalat biljetterna! så hoppas mamma kommer hem snart, -.- jävla skogsmullen är i skogen o gör ngt. förstår inte varför de ens finns skog, hatar det! xd


imorgon ska ja ut och springa innan skolan, vafan måste ju tagga till nästa års tjejmil! anmälan öppnar 3 december!! nästa år ska ja slå amandas tid, 53 minuter .. (y)

ae, nu ska ja käka något fint, o sen dra mig in mot stan.
pusspuss
/oliviaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: