Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

köttmarknadsbåten

Kategori:

Tog mig en rejäl sovmorgon och skippade min redovisning, får göra den en annan gång istället. Drog mig till skolan runt 1, satt & jobbade med uf några timmar och sedan drog jag till kyrkan för styrelsemöte, emmas roliga dröm gjorde min kväll! tänker inte gå in på detaljer här.....  hahaha
kom hem för drygt en timma sedan & har precis ätit middag, bättre sent än aldrig liksom!


imorgon 9.00 öppnar bokningen för köttmarknadsbåten, eller studentkryssningen som det även kallas, vadå att jag kommer sitta spikad vid datan då? haha tur att man är ledig imorgon ;) och lite kul att flen & katrineholm kommer åka samma båt som norrköping.. lär känna ganska många på båten (y)  som jonna sa: "du & cassandra på en båt tillsammans? det är tur att dem har livbåtar!" xD sist ja festade med den bruden slutade det på akuten, hahahah

fast sundsvall skulle på samma båt också, så lite nytt folk blir det väl ;)


ae, nu så ska jag bara fixa lite saker & sedan krypa ner i sängen och se någon film
ha det bäst
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: