Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Underbar helg

Kategori: Jonna

Helgen har varit helt underbar. I fredags var jag ute med anna och kristofer, först gick vi till chicken och åt sen drog vi till kristofer och förfesta, sen vidare till puls som var sjukt tråkigt så vi drog till cromwell istället. Kom hem vid typ 3, somnade vid halv 4 gick upp halv 9 på lördagen för att åka till stallet och rida min undrebara princessa, sen hem för att åka till vreta för att se min tränare rida sin fyra-åring i kvaliten, men såklart så hittar inte jag och mamma trots att vi hade jätte gott om tid, men åkte till hööks istället köpte ett par ridbyxor och ett schabrak:D sen hem och äta och fixa mig för att sedan åka in till stan för att träffa kristofer sen vidare till anna där vi spelade bowling, kom tvär sist men det gör inte så mycket för det var kul ändå:P sen hem till anna och umgicks lite. Sen hem till kristofer för att sova där. Vaknade runt 10 och åt frukost åkte sedan hem vid 6, åkte till stallet och red en fin ponny, sen hem och lagade mat och duscha. Somnade sedan runt 11 någongång. Blev sedan väckt av väckarklockan vid 6 för att kristofer skulle upp och jobba, men somnade om igen sen och sov till typ 10 i 9, fick stressa som bara den vilket gjorde att jag fick migrän så har haft sjukt ont i huvudet hela dan idag:( Nu ska jag gå en sväng med hunden sen ska jag till stallet och rida ut på min vackra princessa:D

KRAM Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: