Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

TRÖTTTTTTTTTTTTTT

Kategori:

fifan va trött ja är, gick upp över en 1,5 timme senare än va ja skulle.. hjälpte inte att klockan ringde tusen gånger eller att sötnosen ringde o väckte mig, ja somnade om ändå. men vaknade av alla spamsms han skickade där det stog "GÅ UPP NUUU" i varje. haha söt han är!
kunde inte sova inatt, drack cola igårkväll och då kan ja oftast inte sova. sist jag kollade var den 4. det förklarar varför jag är jävligt trött just nu... jag som måste sova minst 9 timmar för att orka med dagen liksom. kommer vara fett surig idag..... stackars dem som får dras med mig!  & det är tisdag, värsta skoldagen... bara lektioner, inga raster. & direkt efter skolan dra till kristofer för att diskutera uf. så lär väl sluta runt 6-7 idag kanske? .. (y)

menmen, redovisning om 1,5 timma & ja borde sitta i skolan pch plugga till den nu. inte förberett vad ja ska säga eller någonting, tur att jag iallafall har läst in mig på ämnet! + att det bara är en G uppgift.

frukost, fixa sig & sedan dra.


/en jävligt morgontrött olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: